طرح حمایت از دانشجویان

یکی از تعهدهای فروشگاه اینترنتی وندیداز ارائه‌ی طرح‌های متنوع جهت حمایت از دانشجویانی است که لوازم موردنیاز طرح‌های تحقیقاتی خود را از این فروشگاه تهیه می‌کنند. طرح‌های حمایتی متنوع‌تری را در آینده‌ی نزدیک برای همراهان وندیداز در نظر داریم، اما در حال حاضر دانشجویان در صورت خرید از فروشگاه اینترنتی وندیداز می‌توانند از طرح‌های زیر بهره‌مند شوند:

  1. حمایت در جلسه‌ی دفاع از پایان‌نامه: درصورتی‌که دانشجو و یا استاد مربوطه خرید بالای پنج میلیون تومانی از سایت وندیداز داشته باشند پیش‌ازتاریخ دفاع کارت هدیه‌ای به ارزش 250 هزارتومان دریافت می‌کنند که به‌وسیله‌ی آن می‌توانند خریدهای مربوط به جلسه‌ی دفاع و یا چاپ و صحافی پایان‌نامه‌ی خود را انجام دهند.
  2. حمایت شرکت در سمپوزیوم و کنگره: درصورتی‌که دانشجو و یا استاد مربوطه خرید بالای پنج میلیون تومانی از سایت وندیداز داشته باشند تمامی هزینه‌های ثبت‌نام در کنگره و اقامت کنگره تا سقف 250 هزارتومان به دانشجو و یا استاد مربوطه پرداخت می‌گردد.
  3. حمایت شرکت در کارگاه آموزشی: درازای هر سه میلیون تومان خرید از مجموعه وندیداز 150 هزارتومان کمک‌هزینه شرکت در کارگاه‌های آموزشی (بعد از ارائه گواهی کارگاه) به دانشجو داده می‌شود.