سیب زیست فن

در حال نمایش 11 نتیجه

معرفی شرکت سیب زیست فن

شرکت سیب زیست فن باهدف تولید دانش فنی محصولات بیوتکنولوژی به‌ویژه در زمینۀ بیوتکنولوژی میکروبی (غذایی، بهداشتی و آرایشی، دارویی و صنعتی) در سال 1391 به‌صورت رسمی تأسیس شد و از مرحله پیش رشد فعالیت خود را آغاز نمود.

زمینه فعالیت

فعالیت‌های شرکت در سه بخش آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و تجاری عبارت‌اند از دانش فنی تولید فرآورده‌های بیوتکنولوژی غذایی، دارویی و صنعتی تولید مواد و وسایل عمومی و خاص آزمایشگاهی و تحقیقاتی تهیه سویه‌های میکربی کاربردی تهیه کشت دودمان‌های سلولی کاربردی در بخش آموزشی – فرهنگی برگزاری کارگاه‌هایی در جهت آشنایی مخاطبان با محصولات زیست‌فناوری، همچنین آموزش‌های غیرحضوری در این زمینه به‌صورت ارائه بسته‌های آموزشی و آموزش مجازی؛ باهدف افزایش دانش و ارتقای سطح زندگی و سلامت عموم؛ در دستور کار قرار گرفته است.

کارگاه عمومی بیوتکنولوژی غذایی نیز در دو بخش فرآورده‌های سنتی تخمیری و فرآورده‌های نوین قابل‌ارائه است. در بخش پژوهشی، پژوهش بر روی فرایندهای تخمیری، فراورده‌های سلولی، دارویی، آنزیمی و پلیمری میکروارگانیسم‌ها، تخمیرها، قارچ‌های خوراکی و … در دست مطالعه است و انجام پژوهش‌های کاربردی باانگیزه ایجاد دانش فنی هدف قرار گرفته است.

این شرکت در بخش تجاری آمادگی دارد تا تولیدات آموزشی، پژوهشی و فنی خود را با شرایطی مناسب به متقاضیان و سرمایه‌گذاران عرضه نماید. بخش تحقیق و توسعۀ شرکت با مشارکت دانشگاه الزهرا (س)، محصولاتی را در مقیاس محدود برای آماده‌ی عرضه و فروش کرده است. این شرکت در صدد است برای تحقق اهداف بلندمدت خود، از همۀ کارشناسان فنی و تجاری، سرمایه‌گذاران و متخصصین علاقه‌مند به بیوتکنولوژی که تمایل به همکاری دارند دعوت به عمل آورد.

کنترل کیفیت

شرکت سیب زیست فن یکی از شرکت‌های باسابقه در تولید تجهیزات آزمایشگاهی بیولوژی در ایران می‌باشد و تاکنون در سایت وندیداز شکایتی مبنی بر عدم کیفیت آن ثبت نشده است. اعتبار چندساله و رضایت مراکزی که از محصولات سیب زیست فن استفاده می‌کنند کیفیت این شرکت را تضمین می‌کند.

شرایط تحویل محصولات

محصولات سیب زیست فن حداکثر تا 1 روز کاری پس از ثبت سفارش تحویل داده می‌شود. محصولات این شرکت ایرانی معمولاً دارای قیمت ثابتی بوده و در صورت تغییر قیمت، قیمت جدید آن در سایت به‌روز می‌شود. اما به‌طورکلی لیست قیمت این مجموعه 2 الی 3 بار به طور سالانه تغییر می‌نماید. همچنین در شرایطی ممکن است برخی از محصولات سبد کالایی آن موجود نباشد که پیش از تأیید سفارش از طرف مجموعه وندیداز به مشتریان اطلاع داده می‌شود.