شرایط بازگرداندن کالا

وندیداز برای ایجاد اعتماد و رضایت مندی مشتریان تمامی محصولات خود را از نظر اصالت و سلامت گارانتی کرده تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

برای استفاده از خدمات پس از فروش حتما به موارد زیر توجه داشته باشید:

1- در زمان مشاوره و مشاهده اطلاعات محصول مورد نظر دقت لازم را به عمل آورید زیرا محصول زمانی مرجوع می شود که با مشخصات داده شده از سوی کارشناس و یا ثبت شده در سایت در خصوص آن محصول مغایرت داشته باشد

  • استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود قبل از باز کردن پلپ محصول به وندیداز بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن یا باز کردن پلمپ محصول، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. همچنین محصولات سرمایشی مرجوع نمیگردند

2- در زمان تحویل محصول صحت و سلامت محصول را بررسی نمایید و درصورتی که بسته بندی محصول در فرایند انتقال خراب شده است محصول را از مامور پست دریافت نکنید تا مرجوع شود.

3- برخی از محصولات با توجه به نظر تامین کننده دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند که در صفحه ی محصول به این مورد اشاره شده است.