توضیحات

کیت شناسایی آنتی‌ژن هلیکوباکترپیلوری در نمونه مدفوع انسان که به‌اختصار کیت الایزا اچ پیلوری در مدفوع یا H pylori Stool نیز نامیده می‌شود برای انجام تست برسی وجود آنتی‌ژن هلیکوباکترپیلوری در نمونه مدفوع با استفاده از یک بافر با فرمولاسیون اختصاصی می‌باشد. این امر پس از طی پروسه استخراج، به کمک اندازه‌گیری میزان آنتی‌ژن هلیکوباکترپیلوری موجود در نمونه استخراج شده با روش الایزا می‌باشد.

تشخیص اچ پیلوری در مدفوع با الایزا ساندویچ !

روش الایزا به‌کاررفته در نمونه ایرانی این کیت، ساندویچ الایزا می‌باشد که در این روش نمونه‌های استخراج شده به همراه کنترل‌های مثبت و منفی موجود در کیت در چاهک‌های الایزا که با آنتی‌بادی‌های مونوکلونال ضد آنتی‌ژن هلیکوباکترپیلوری پوشش داده شده‌اند، مجاورت داده می‌شوند. هم‌زمان آنتی‌بادی‌های اختصاصی ضد آنتی‌ژن هلیکوباکترپیلوری کونژوگه با آنزیم HRP به چاهک‌ها اضافه می‌شود که بعد از گذشت زمان انکوباسیون، متناسب با غلظت آنتی‌ژن هلیکوباکترپیلوری در هر چاهک، کمپلکس ایمنی شکل می‌دهد. پس از شستشو، محلول رنگ‌زا که حاوی هیدروژن پراکسید (H2O2) و کروموژن است، به چاهک‌ها افزوده می‌شود که سبب ایجاد رنگ آبی می‌شود. این رنگ با غلظت کمپلکس ایمنی تشکیل شده در چاهک‌ها متناسب است. با افزودن محلول متوقف‌کننده، رنگ آبی به زرد تبدیل می‌شود که بهترین جذب نوری را در طول موج ۴۵۰ نانومتر دارد.

چرا تشخیص هلیکوباکترپیلوری با نمونه مدفوع آسان است ؟

هلیکوباکترپیلوری در لایه موکوزای معده یافت می‌شود که می‌تواند سبب گاستریت مزمن (Atrophic gastritis)، زخم معده، زخم اثنی‌عشر و آدنوکارسینوم معده (Adenocarcinoma) که نوعی سرطان معده ا‌ست، شود. تشخیص هلیکوباکترپیلوری به دو روش کلی تقسیم می‌شود: 1- روش تهاجمی که با استفاده از آندوسکوپی و بیوپسی معده، برای انجام تست‌های هیستوپاتولوژی، تست اوره آز و PCR صورت می‌گیرد. این روش‌ها اغلب پرهزینه و برای بیمار ناخوشایند است. 2- روش غیرتهاجمی، شامل تست‌های سرولوژی، تست بررسی آنتی‌ژن در مدفوع و تست UBT. تست سرولوژی که پاسخ سیستم ایمنی در مواجه با باکتری را مشخص می‌کند. تست UBT، پرهزینه است و بیش‌تر اوقات می‌تواند دارای نتایج مثبت کاذب به دلیل وجود باکتری مشابه هلیکوباکترپیلوری باشد و تست بررسی آنتی‌ژن در مدفوع که حضور خود باکتری در دستگاه گوارش را به‌صورت قطعی اثبات می‌کند.

تأمین‌کنندگان کیت الایزا H pylori Stool فروشگاه وندیداز

  • پیشتاز طب

قیمت خرید کیت الایزا تشخیص آنتی بادی IgA و IgG هلیکوباکترپیلوری

قیمت خرید کیت الایزا اچ پیلوری در مدفوع باتوجه‌به انتخاب کیت الایزا اچ پیلوری در مدفوع ایرانی یا H.Pylori Stool Elisa KIT خارجی متغیر می‌باشد. ازاین‌رو پیشنهاد می‌شود بعد از مشاهده و برسی کاتالوگ کیت الایزا اچ پیلوری در مدفوع برندهای ارائه شده در این صفحه با کلیک بر روی دکمه زیر به ابتدای صفحه رفته و با انتخاب برند و تعداد تست مدنظر، قیمت کیت الایزا اچ پیلوری در مدفوع به شما نمایش داده شده و به سبک کالایی خود اضافه نمایید.

توضیحات تکمیلی

برند

پیشتاز طب

تعداد تست

48 تستی, 96 تستی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.