یکتا تجهیز آزما

در حال نمایش 35 نتیجه

معرفی شرکت یکتا تجهیز آزما

موضوع فعالیت شرکت مسئولیت محدود یکتا تجهیز آزما تهیه و توزیع، خریدوفروش، واردات و صادرات کلیه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی می‌باشد. این شرکت پس از اخذ مجوزهای لازم کلیه کالاهای مجاز بازرگانی ترخیص کالا از گمرکات داخلی در سال 1391 تأسیس گردید.

زمینه فعالیت

یکتا تجهیز آزما باهدف تولید و توزیع مواد مصرفی آزمایشگاهی در حیطه بیوتکنولوژی بالاخص بیولوژی مولکولی آغاز به کارکرد و در طی این سال‌ها با تلاش فراوان توانست سهم زیادی از بازار مصرف را پوشش دهد.
محصولات مصرفی این شرکت به قسمت‌های استخراج اسیدهای نوکلئیک (RNA و DNA) از ارگان‌ها و ارگانیسم‌های مختلف، انواع ملزومات تکنیک PCR و الکتروفورز تقسیم می‌شود. در قسمت استخراج اسید نوکلئیک ، پس از بررسی کیفیت کیتهای موجود در بازار با کمپانی Favorgen تایوان (تأسیس 2004) که صرفا در زمینه کیتهای ستونی استخراج اسیدنوکلئیک فعالیت دارد ، قرارداد نمایندگی انحصاری توزیع این کیت ها در ایران را تنظیم کرده است.

کنترل کیفیت

تمامی مراکز دولتی و خصوصی حساسیت بالا و کیفیت محصولات یکتا تجهیز آزما و برند وارداتی انحصاری آن، فیورژن (Favorgen) را تأیید نموده‌اند و تا کنون در سایت وندیداز شکایتی مبنی بر عدم کیفیت و یا مرجوعی کالای این شرکت ثبت نشده است. سابقه طولانی فعالیت این شرکت و حفظ کیفیت محصولات در این مدت توانسته اعتماد مشتریان آن را جلب نماید.

شرایط تحویل محصول

جهت سفارش محصولات شرکت یکتا تجهیز به این نکته توجه داشته باشید که شرکت سفارشات خود را در ساعت 15 هر روز می‌بندد و محصولات را در روز بعد تحویل می‌دهد.