کتاب راهنمای عملی اعتبار سنجی مبتنی بر سلول بر اساس GLP

در کتاب راهنمای عملی اعتبار سنجی، سردبیران آزمایشاتی را برای آن دسته از روشهای اعتبار سنجی توسعه داده اند که باعث می شود این کتاب برای هر کسی که از چنین آزمایش هایی در زمینه توسعه دارو استفاده می کند، حیاتی باشد.

استفاده از آزمایشات مبتنی بر سلول در شرکت های داروسازی و بیوتکنولوژی به واسطه نیاز به ارزیابی اهداف دارویی که از ژنومیک و پروتئومیک به دست می آید، نقش فراوانی دارد. علاوه بر این، پتانسیل بیومارکرها برای تسهیل توسعه داروهای موثر و ایمن به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از تمام مراحل توسعه دارو شناخته شده است و فناوری های مبتنی بر سلول ها بخش مهمی از کشف و توسعه بیومارکرها است. علی رغم این نقش حیاتی، آزمایشات مبتنی بر سلول استاندارد نشده و سازگار با دستورالعمل های GLP است که کناب راهنمای عملی اعتبار سنجی بسیار کمک کننده خواهد بود.

بخشی از مقدمه نویسندگان:

انگیزه ما برای انتشار این کتاب فقط ارائه حرفه ای در نمونه های زمینه اعتبارسنجی ویژه برای سیستم عامل های سنجش سلول های پیچیده و استفاده از آنها در پشتیبانی از تجزیه و تحلیل بالینی نمونه ها در یک مجموعه GLP است. ویراستاران ادعا نمی کنند که روش ها و اسناد رویه ای ارائه شده در اینجا نشان دهنده اسناد نظارتی مصوب است. در عوض ، آنها منعكس كننده بهترين روشهايي هستند كه براي حصول اطمينان از نتيجه هاي مداوم و قابل اعتماد همراه با روش هاي خوب اسناد ، بايد دنبال شوند. امید ما این است که این کتاب به عنوان یک سند زنده و با دسترسی به سیستم عامل های جدید فناوری ، مراحل و روشها به صورت دوره ای به روز شود. تلاش مستمر برای انعکاس بهترین روشهای آزمایشگاهی ، داده های کیفی را در همه زمانها تضمین می کند که در درازمدت منجر به درمان با کیفیت برای بیماران خواهد شد.

  • برای دانلود کتاب راهنمای عملی اعتبار سنجی مبتنی بر سلول بر اساس GLP اینجا کلیک کنید.
  • سایر کتاب ها و مطالب علمی را از اینجا مشاهده کنید.

Validation of Cell-Based Assays in the GLP Setting: A Practical Guide 1st Edition

by Uma Prabhakar (Editor), Marian Kelley (Editor)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *