کتاب راهنمای عملی پروتئومیکس

این کتاب (راهنمای عملی پروتئومیکس) یک مطالعه ترکیبی، راهنما و مرجعی برای تجزیه و تحلیل موفقیت آمیز پروتئین ها با استفاده از رویکرد کلاسیک الکتروفورز دوبعدی 2D، طیف سنج جرمی و تحقیقات مربوط به پایگاه داده توالی می باشد.

بخش اول کتاب راهنمای عملی پروتئومیکس، که در سبک کتاب های رفرنس نوشته شده است، کل تکنولوژی را معرفی می کند، در حالی که بخش دوم نشان دهنده یک کتابچه راهنمای جامع آزمایشگاهی است که طیف گسترده ای از روش های آماده سازی نمونه را به هدف شناسایی پروتئین بیان می کند. و در صورتی که روش های “پیش فرض” موفق به ارائه نتایج کافی نیستند،روش ها و متد های جایگزین پیشنهاد می شود. بخش سوم راهنمای عیب یابی منحصر به فرد را شامل می شود، و برای پاسخ به بسیاری از سوالات متداول در مورد تجزیه و تحلیل پروتئوم طراحی شده است. بخش نهایی شامل یک لیست مرجع کامل برای هدایت خوانندگان علاقه مند به جزئیات بیشتر است.این کتاب برای همه کسانی که مایل به تجزیه و تحلیل های فراتر از جنبه های نظری  پروتئوم هستند، گروه های پژوهشی دانشگاه و صنعت، مربیان دوره، دستیاران تحقیق و دانشجویان تحصیلات تکمیلی اختصاص داده شده است.

ویژگی های ویژه: به روز رسانی دستور العمل ها و همچنین انیمیشن هایی که مراحل تشخیصی مهمی را نشان می دهند در آدرس وب زیر موجود است : 

http://www.wiley-vch.de/books/info/3-527-30354

 

  • برای دانلود  کتاب راهنمای عملی پروتئومیکس اینجا کلیک کنید.

مطالب مرتبط

None found

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *