پیشگامان انتقال ژن

در حال نمایش 8 نتیجه

معرفی شرکت پیشگامان انتقال ژن

گروه پژوهشی پیشگامان انتقال ژن (GTP) باهدف تسهیل پروژه‌های تحقیقاتی محققان و دانشجویان ایرانی توسط گروهی از متخصصان جوان با تحصیلات عالی در سال 1390 به‌صورت رسمی تأسیس گردید. این شرکت به‌عنوان اولین گروه ارائه‌دهنده خدمات اختصاصی در زمینه بیوتکنولوژی در ایران می‌باشد. عمده‌ترین خدمات گروه پیشگامان شامل انجام طراحی و سنتز ژن، کلونینگ، بیان پروتئین‌ها، خدمات در زمینه جهش‌زایی و مهندسی پروتئین می‌باشد.

زمینه فعالیت

انجام طراحی و سنتز ژن، کلونینگ، بیان پروتئین‌ها، خدمات در زمینه جهش‌زایی و مهندسی پروتئین.

از محصولات پیشگامان انتقال ژن می‌توان به انواع کیت‌های استخراج DNA و ریکاوری DNA اشاره کرد.

کنترل کیفیت

شرکت پیشگامان انتقال ژن یکی از شرکت‌های باسابقه در ارائه خدمات اختصاصی بیوتکنولوژی در ایران می‌باشد و تاکنون در سایت وندیداز شکایتی مبنی بر عدم کیفیت آن ثبت نشده است. اعتبار چندساله و رضایت مراکزی که از محصولات این شرکت استفاده می‌کنند کیفیت این شرکت را تضمین می‌کند.

شرایط تحویل محصولات

محصولات این شرکت حداکثر تا 3 روز کاری پس از ثبت سفارش قابل تحویل می‌باشند. محصولات این شرکت معمولاً دارای قیمت ثابتی بوده و در صورت تغییر قیمت، قیمت جدید آن در سایت به‌روز می‌شود. اما به‌طورکلی لیست قیمت این مجموعه 2 الی 3 بار به طور سالانه تغییر می‌نماید. همچنین در شرایطی ممکن است برخی از محصولات سبد کالایی آن موجود نباشد که پیش از تأیید سفارش از طرف مجموعه وندیداز به مشتریان اطلاع داده می‌شود.