کلون سازی مولکولی سمبروک

زیست‌شناسی مولکولی، مطالعهٔ زیست‌شناسی در سطح مولکولی است. این حوزه دارای وجوه مشترکی با زیست‌شناسی، شیمی، و به طور خاص، با علم ژنتیک و بیوشیمی است. بحث عمده در زیست‌شناسی مولکولی استنباط برهم‌کنش بین سیستم‌های درون سلولی، من جمله، برهم‌کنش‌های DNA، RNA و پروتئین‌سازی است. به‌علاوه، چگونگی تنظیم این برهم‌کنش‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.همانطور که در هر آشپزخانه ای حداقل یک کتاب آشپزی ضروری است کتاب کلون سازی مولکولی سمبروک و راسل همان کتابی است که در هر آزمایشگاهی مورد نیاز است.

کتاب کلون سازی مولکولی سمبروک نزدیک به بیست سال است که با پروتکل های مختلف گردآوری شده است، که نشان از اعتبار این اثر دارد. در نسخه های جدید نویسندگان به طور کامل پروتکل های را بروز نموده اند و با اضافه نموده روش های جدید به وسیع کردن این قلمرو خود در حفظ ارزش بی نظیر خود در مطالعات ژنتیک و بیولوژی سلولی مولکولی، زیست شناسی، میکروبیولوژی، علوم اعصاب و ایمنی شناسی افزوده اند.

از بهترین کتبی که به درک  این فرآنید ها کمک می کند کتاب کلون سازی ژن ها و آنالیز DNA  پروفسور براون و کلونینگ مولکولی سمبروک است.  در این کتاب‌ها فرآیند کلونینگ و پروتکل‌های اجرایی آن ها به خوبی شرح داده شده است. اما متاسفانه کتاب هایی حجیم هستند و گاها بیش‌تر به مفاهیم تئوری در آن ها پرداخته شده است. کتاب حاضر کتابی است که با رویکردی کاملا عملی به موضوع کلونینگ و بیان پروتئین های نوترکیب در باکتری E.coli پرداخته است.

 

  • برای دانلود کتاب سمبروک اینجا کلیک کنید.
  • سایر کتاب ها و مطالب علمی را از اینجا مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها: ۲ دیدگاه

  • Hamid

    سلام
    لینک دانلود مشکل دارد

    31 شهریور 1397 / 18 : 07 پاسخ
    • vandidaz
      Reply to comment Hamid
      سلام لینک دانلود مشکل دارد

      سلام بله به دلیل تغییر قالب سایت بعضی لینک ها خرابی دارند که به زودی اصلاح می شوند.

      30 مهر 1398 / 20 : 04 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *