کارمانیا پارس ژن

نمایش 1–40 از 170 نتیجه

معرفی شرکت کارمانیا پارس ژن

شرکت دانش‌بنیان کارمانیا پارس ژن با بهره‌گیری از متخصصین ماهر در زمینه بیوتکنولوژی، میکروبیولوژی و ایمونولوژی و باهدف ارتقا سطح کیفی و کمی مؤسسات و پژوهشگران کشور عزیزمان ایران در سال 1394 به‌صورت رسمی تأسیس گردید. این شرکت با عنایت خداوند متعال اقدام به تولید برخی از محصولات آزمایشگاهی کرده که ضمن حفظ کیفیت، هزینه تمام شده این محصولات را برای پژوهشگران و محققین ایرانی بسیار کاهش می‌دهد.

زمینه فعالیت

حوزه فعالیت شرکت کارمانیا پارس ژن عمدتاً در زمینه بیوتکنولوژی و سرولوژی می‌باشد. این شرکت در نظر دارد تا با بهره‌گیری از توان متخصصین داخلی، نیاز کشور نسبت به بسیاری از اقلام مربوط به پژوهش و همچنین تشخیص طبی را برطرف نماید.

از جمله محصولات شرکت کارمانیا پارس ژن می‌توان به،

  • کیت تشخیص کووید – ۱۹
  • کیت استخراج RNA ویروسی
  • کیت Real-time PCR برای تشخیص ویروس‌های HSV1 و HSV2
  • کیت الایزا برای اندازه‌گیری IL-6 رتی
  • و …

اشاره نمود.

کنترل کیفیت

شرکت کارمانیاپارس ژن بنا بر حساسیت بالا بر محصولات خودکنترل کیفت 3 مرحله‌ای را بر محصولات خود قبل از ارسال اعمال می‌نماید.

فروشگاه وندیداز مفتخر است محصولات این شرکت را با گارانتی اصالت و کیفیت به مشتریان خویش ارائه نماید.

شرایط تحویل محصول

محصولات کارمانیاپارس ژن حداکثر تا 7 روز کاری پس از ثبت سفارش تحویل داده می‌شود. محصولات این شرکت نیازمند استعلام قبل از خرید می‌باشد. اما به‌طورکلی لیست قیمت این مجموعه 2 بار به طور سالانه تغییر می‌نماید. همچنین در شرایطی ممکن است برخی از محصولات سبد کالایی آن موجود نباشد که پیش از تأیید سفارش از طرف مجموعه وندیداز به مشتریان اطلاع داده می‌شود.